ویرگول

،

ویرگول

،

من فکر میکنم آدم هایی هستند که به کوتاهی ظاهر شدن ویرگول در جمله، می‌آیند و معنی زندگی را بهم میریزند!

نویسندگان

واحلل عقده من لسانی

استادی داشتیم که همیشه قبل از درس دادنش رب اشرح لی... میخواند و بعد شروع میکرد به درس دادن، درنتیجه چندان هم عجیب نبود اگر حرف هایش را تمام و کمال میفهمیدیم
روزهایی داشتم که احساس میکردم تنهایی وجودم را، از درون، تسخیر کرده و همین زودیاست که مرا از پا دربیاورد، درنتیجه چندان هم عجیب نبود اگر مدام به این آیه برمیخوردم که قل حسبی الله...
احساس میکنم در دنیا هیچ چیز عجیبی وجود ندارد مادامی که تو هستی و من هر آن منتظر معجزه ات هستم، حالا اگر صبح زودی لابه لای صحبت گنجشک ها و رفت و آمد نسیم باشد که چه بهتر...
  • کاما

نظرات  (۱)

  • عاصدیغ دیومد
  • ای کاش همه استاد ها "رب اشرح لی ..." رو می خوندن.
    روی "احلل عقده من لسانی، یفقهو قولی" تاکید بیشتر می کردن.
    پاسخ:
    کاش...این استاد ما دقیقا رو این قسمتش خیلی تاکید میکرد همیشه 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی